سياسة الخصوصيه

يرجى إصلاح الأخطاء أدناه!

  • خصوصية بيزات:

  • إن خصوصيّة بيزات وخصوصيّتك، تعتبر من الأمور الأساسيّة الّتي نحرص عليها. لذا، نقوم بإدراج النقاط التالية الّتي تلخّص المبادئ الأساسيّة التي تقوم عليها خصوصيّة بيزات:

    أولاً:

    نرجو من كل مستخدم جديد لبيزات أن يقرأ وبتمعّن اتفاقيّة خدمة بيزات قبل تعبئة الطلب؛ والتي تخضع لمبادئ حُسن النية؛ ويُشار هنا إلى مبادئ وقوانين الإنترنت والأعراف المتبعة بين مواطني ومستخدمي شبكة الإنترنت.

    ثانياً:

    تلتزم بيزات التزاماً كاملاً بتأمين سريّة وخصوصيّة استخدامك لخدماتها، وسوف يتخذ كافة الإجراءات المناسبة لمنع الآخرين من مراسلتك دون رضاك. الرجاء الاتصال بنا فوراً للتبليغ عن أية حالة تتعلق بإساءة الاستخدام على البريد الإلـكتروني التـالي: info@bezaat.com

    ثالثاً:

    عند تعبئة الطلب من قبل أي مستخدم جديد، يتم السؤال صراحةً عن المعلومات الّتي تكون سريّة أو خاصّة؛ الغاية الأساسيّة للسؤال عن هذه المعلومات هي لتمكين أسرة بيزات من مراسلة المشتركين وإعلامهم بأية خدمات جديدة أو إضافية أو أية إعلانات تراها مناسبة للمستخدم.

    رابعاً:

    لن تقوم بيزات باستخدام هذه المعلومات لغايات ذات طبيعة غير مشروعة أو غير قانونية.

    خامساً:

    نرجو من كل مستخدم أن يقوم بتعديل هذه المعلومات وتحديثها عند الضرورة. ويمكن عمل ذلك بالاستعانة بالنصائح الّتي يقدّمها موقع بيزات من حين لآخر.

    سادساً:

    لن نقوم بكشف أي من المعاملات الخاصة بك إلا إذا تطلّب القانون منّا ذلك أو بسبب دعوى تم رفعها علينا أو لحماية حقوق بيزات أو الآخرين، أو في حالة الفقرة سابعاً أدناه.

    سابعاً:

    تقوم بيزات بالدخول في إتفاقيّات شراكة وتعاون مع شركات أخرى تتمتع بسمعة عالميّة ولها حضور مرموق على شبكة الإنترنت. الهدف الأساسي من هذه الإتفاقيّات هو إضافة خدمات أخرى لمستخدمـي بيزات؛ وبالتالي فإن أي تبادل للمعلومات بين بيزات وبين هذه الشركات سوف لن يؤثّر بأي حال من الأحوال على احترام بيزات لخصوصيّة مراسلاتك ومعلومـاتك. كمـا وتقوم بيزات بأخذ الإحتياطات الكافية للتأكّد من أن هذه الشركات ذات المستوى المرموق تحترم المبادىء الرئيسية التي تقوم عليها بيزات وبخاصةً تلك منها المتعلّقة بخصوصيّة مراسلاتك والمعلومات الّتي تقدّمهـا لبيزات.

    ثامناً:

    تتّخذ بيزات الإجراءات المناسبة لأجل تخزين كافة المعلومات والمراسلات من خلال أنظمة محكمة محميّة وسريّة.

    تاسعاً:

    لا يسمح نظام بيزات لموظفي بيزات بالكشف عن كلمة السر لأي مستخدم. في حال نسيان كلمة السر، يرسل بيزات تذكير بكلمة السر فقط.

    عاشراً:

    لا تتحمل بيزات أو أي شخص يشترك في إعداد أو إنتاج أو توزيع أي مادة في هذا الموقع أية مسؤولية عن أي ضرر مباشر أو غير مباشر مادي أو معنوي ينشأ من استعمال هذا الموقع أو من عدم التمكن من استعماله أو من أي خطأ أو حذف أو عيب يوجد فيه أو من عدم صحة المعلومات التي يقدمها أو من أي تأخير أو انقطاع في بثه.

    وأخيراً، يسرّنا أن تكونوا أعضاء في بيزات. لمزيد من المعلومات أو الاقتراحات الّتي تتعلق بخصوصيّة بيزات، يمكنكم الاتصال بنا على info@bezaat.com.

    Privacy Policy:

    Privacy:

    It is Bezaat's utmost concern to maintain and guarantee the privacy of your communications. We have established, through the period during which we have shared Bezaat with you, certain rules and regulations pertaining to privacy.

    Bezaat privacy policy as follows:

    First:

    User is required to read and understand the terms in this agreement before proceeding with the registration process. This agreement is subject to the principles of good faith, the customary practices on the Internet.

    Second:

    We are completely committed to your privacy and shall take all necessary measures and actions against spamming and unsolicited mail. Please contact us immediately should you have any complaints on info@bezaat.com.

    Third:

    When filling in the Registration Form, users shall be explicitly asked for information that is classified as "personal" or "private". The reason behind collecting this information is to allow us to communicate with you, to conduct demographic statistics, and to send you customized information and advertisements.

    Fourth:

    We SHALL IN NO WAY use this information for any purposes that might be described as illegal, unlawful or illegitimate.

    Fifth:

    We encourage you to keep the information you submit updated.

    Sixth:

    We SHALL IN NO WAY disclose the information you submit to any third party. Except if we are requested to do so by law, or such action is necessary to comply with a legal process served on us; or when acting to protect the personal safety of the members or the public.

    Seventh:

    We shall be executing partnerships, alliances, joint ventures or other arrangements, (hereinafter agreements) with entities of high repute and fine status. The purpose of those agreements is to avail value added services to the members of the site, and, thereupon, any interchange of data or information between the site and those entities shall be in full harmony with and shall in no way contradict or violate the privacy undertaking. Furthermore, we shall take all necessary steps and precautions to ensure that those entities fully abide by the basic and fundamental principles established especially the ones pertaining to the privacy of the members' communications and information.

    Eighth:

    The information you submit is being stored in a secured environment. Our management and staff do take stringent measures to abide by this principle.

    Ninth:

    Our system will not allow staff and employees to retrieve users' passwords. If a user forgets the password, the password hint specified during registration will only be sent.

    Tenth:

    Bezaat or any individual, participating in the preparation, production, or distribution of any material or content displayed on this website, are not responsible for any intentional or unintentional, tangible or moral damage or harm emerging from; using this website, the inability to use it, or any mistake, short, inaccuracy, or delay in the information presented.

    Finally, we are glad to have you as a member of Bezaat. Should you have further comments or questions concerning our privacy policy, please feel free to e-mail us directly at info@bezaat.com.